The day before - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sher en Jo - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sher en Jo - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Sher en Jo

Blijf op de hoogte en volg Sher en Jo

14 Augustus 2014 | Nederland, Zoetermeer

Daar zitten we dan.. de avond voordat we gaan. De backpacks inpakken was al een hele reis op zich. Maar het is gelukt, ze zitten vol, niet voor 3 maanden maar we gaan vast een heel eind komen. Paspoorten, medicijnen, alle verschillende valuta's in de bellybacks, want ja naast een backpack hebben we ook nog een bellypack. Je moet je spullen toch ergens laten... Nog een nachtje slapen in ons paleisje en dan zijn we er klaar voor...

• 14 Augustus 2014 - 23:30

Jessica:

De vooravond van jullie avontuur, vanaf morgen zal er een onvergetelijke reis starten. Ik ben zo trots op jullie. Ga jullie missen maatjes <3

• 14 Augustus 2014 - 23:38

Bar:

Wat spannend!!! Helemaal zenuwachtig voor jullie. Maar wat gaan jullie een toffe reis tegemoet. Zal jullie missen lieverds xxxxxxxxxxxx

• 14 Augustus 2014 - 23:40

Valerie :

Dit is jullie laatste avond voor de aankomende maanden in Nederland. Hierna zullen jullie gaan beginnen aan een ongelofelijke bijzondere en mooie reis. Geniet van alles wat je te zien krijgt, maar ook vooral van elkaar! Ik ga jullie missen! Xx

• 15 Augustus 2014 - 00:00

Ilse:

Geniet!!!

• 15 Augustus 2014 - 00:02

Silvana:

Morgen start jullie adembenemende, prachtige & geweldige avontuur! Iets wat jullie gigantisch vele mooie herinneringen zal bij brengen en jaloerse opwellingen zal creëren bij andere (oh jawel, ik ben jaloers!!!). Laat de ogen nog maar even rusten, geniet van jullie laatste nachtje - voor aankomende tijd - in jullie eigen bedje want voor je het weet, ben je daar! Lieve schatten, ik wil jullie mega veel plezier, geluk, succes en liefde wensen.. Geniet van al t mooie, al het prachtige, elke dag, uur, minuut en seconde weer! This is gonna be ur shot, ur shot at a lifetime - and its gonna be a hell of amazing ride! LIVE & ENJOY UR TIME TO THE FULLEST! Veel liefde, kussen en een dikke knuffel XXXX

• 15 Augustus 2014 - 00:20

Jeffrey Flohr:

kapot gezellig

• 15 Augustus 2014 - 00:37

Annabel:

Lieverds,

Wauuuw! Een groot avontuur gaat morgen beginnen. Geniet van alles wat jullie met zijn tweetjes gaan ontdekken en beleven! Dit gaat adembenemend worden dat weet ik zeker! Hou ons op de hoogte. Ik denk aan jullie en wens jullie heeel veeel plezier. Missen doe ik al! Dikke kuss lobii

• 15 Augustus 2014 - 00:38

Tessa:

Slaap lekker nog in jullie eigen bedje lieverds. Vanaf morgen begint echt een pracht avontuur en dan alleen nog maar genieten. Tot morgen op schiphol!! x liefs

• 15 Augustus 2014 - 07:24

Connie Planken:

Lieve snoesjes, wat een geweldige reis gaan jullie maken. Heel veel reis plezier en kom veilig weer naar huis!

• 15 Augustus 2014 - 08:47

Dick Tanis:

Heel veel plezier kanjers!!! Maak er een geweldige reis van en GENIET!!!!!

• 15 Augustus 2014 - 08:48

Hellen:

Heel veel plezier!!

• 15 Augustus 2014 - 08:53

Celine Sandifort :

Hi kanjers,

Ik ga jullie volgen en al jullie verslagen lezen.
    Jullie gaan een fantastisch avontuur tegemoet. Azië is zo leuk!
    Geniet er van met elkaar, let ook een beetje op elkaar!
    Ik wens jullie heel veel plezier en doe ze de groetjes van me in Legian en seminyak;)

Dikke kus x

• 15 Augustus 2014 - 09:59

Paula:

Heel veel plezier, wordt vast een geweldige ervaring. Ga jullie reisverslag volgen.
    Veel liefs Paula xxx

• 15 Augustus 2014 - 22:52

Marjan:

Terwijl ik dit schrijf, zitten jullie nog steeds in het vliegtuig. Het afscheid was gezellig en emotioneel én heel stylish door de leuke shirtjes.
    Jullie avontuur is begonnen en straks landen jullie in een nieuwe wereld.
    Dat gaat mooiiiii worden!!!!

Sher en Jo

Vanaf 15 augustus 2014 begint onze reis naar Zuid-Oost Azië. De reis zal beginnen in Bangkok, Thailand. Vervolgens zullen we de volgende landen bezoeken: Cambodja, Vietnam, Maleisië en Bali. Dit is wat voor zover op de planning staan, maar aangezien onze eerste week en laatste week als enige zijn geboekt kan er nog van alles veranderen! Houd deze pagina bij voor ervaringen, foto's, tripwijzer etc. See you later friends!

Actief sinds 28 Juli 2014